![земля в долонях](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhH92gGDus4Ev32dpGMn-LEHEqBCXRYSTzRChhYxwHZjIu5w7HEZf5_3aJ0c2SZs_Z0QwwXJad98M06Dte2z7b_vb6mHCPOiAdhwIbSB3SMdgYv1ym6issgiWdLzD2EtjIIVAczDO9OaMazP2KhuDTgXpCY29qlI4HttV4FeywKZyMoL_ZJqyErxzcqsMu/s400-rw/unnamed.jpg)
Тест - це система завдань у яких складність запитань зростає і побудовані вони так, що дозволяють виявити певний рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти, бачити стан формування компетентностей здобувачів на різних етапах навчання.
Тестовий контроль можна використати і з рефлексивною метою для самооцінки знань здобувачами освіти.
Для узагальнення та систематизації знань, урізноманітнення форм та методів контролю навчальних досягнень можна використати і такий сервіс як Learningapps та платформу Classtime, що від українських розробників .
Вони дозволяють урізноманітнити процес викладання, навчання та контролю за засвоєнням знань, розвивати компетентності для використанні ІКТ в освітньому процесі, роблять процес конторолю знань та перевірки робіт здобувачів освіти приємнішим та легшим.
Запрошую своїх студентів виконати завдання на сервісі Learningapps:
1. За темою
"Предмет та основні завдання екології"
2. Завдання за темою "Середовище існування"
3. Завдання за темою "Популяція"
4. Завдання за темою "Організація і функціонування екологічних систем"