груп Т-11, Т-12, Т-13, Т-14
Шановні студенти, так складається наше життя, що ми маємо продовжувати навчання дистанційно. Я намагатимуся допомогти Вам із самостійним вивченням хімії. Але Вам потрібно дотримуватися певних правил, які залишаються незмінними і для багатьох з Вас, знайомими. Дозвольте нагадати ці правила.
1. Завдання виконуєте в робочих зошитах.
2. Уважно читаєте все, що необхідно зробити.
3. Якісні фотокопії своїх робіт (підписані) вивішуєте на стінку Padlet.
4. Читаєте коментарі до виконаних робіт та дивитесь оцінки.
5. В разі необхідності додатково опрацьовуєте літературу та відеоматеріали.
6. І головне — не списуйте, працюйте самостійно, вчитися весело ☺.
Теми для вивчення:
- Поняття про багатоатомні спирти на прикладі Гліцеролу.
- Фенол: склад і будова молекули, властивості та застосування.
- Альдегіди. Етаналь, його будова, властивості та застосування.
- Карбонові кислоти. Їх будова, властивості, добування та застосування на прикладі оцтової кислоти.
- Лабораторна робота №1. Окиснення етанолу до етаналю. Хімічні властивості етаналю.
Для виконання завдань маєте можливість використовувати можливості інтернет-мережі та різних електронних підручників.
Пропоную Вам підручник авторів Попель П.П., Крикля Л.С., Хімія для 10 класу, 2019 року, рівень стандарту. Працювати з ним можете, клікнувши на прізвища авторів та перейшовши за посиланням.
Тема 1. Поняття про багатоатомні спирти на прикладі Гліцеролу.
Вивчаємо § 15, робимо короткий конспект та розв'язуємо задачу.
Задача: Скільки грамів гліцеролу треба спалити щоб утворилося 0,5 л вуглекислого газу?
Будьте уважні! На стінку Padlet прикріпляєте лише розв'язану задачу!
Важливо! Викладач у відео "загубила" коефіцієнт в одній з реакцій. Хто відшукає помилку і вірне рівняння запише під задачею, отримає додатковий бал! ☺
Щоб Вам легше було працювати додаю маленьку презентацію.