Етапи роботи над проблемною темою
1.Діагностичний
– аналіз складнощів у роботі викладачів, майстрів виробничого навчання;
– аналіз стану освітньо-виховного процесу в коледжі.
2.Теоретичне вивчення проблеми на:
– педрадах
– засіданнях циклових комісій
– в індивідуальній та груповій роботі
– в інформальній освіті.
3.Практичне дослідження проблеми:
– тематичні педради
– відкриті заняття
– позааудиторні заходи
– взаємовідвідування навчальних занять
– захист курсових та дипломних проєктів
– педагогічні читання
– творчі звіти викладачів.
4.Підведення підсумків роботи над проблемою:
– аналіз роботи колективу
– виступи педагогів з презентаціями узагальненого досвіду
– відкриті заняття і заходи
– творчі звіти викладачів
– виставки методичних робіт.