Науково-методична проблемна тема коледжу


ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ, ФОРМ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ З МЕТОЮ РОЗВИТКУ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ (І частина)

Мета:

• вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності викладачів циклових комісій коледжу;

• формування типових компонентів особистісного потенціалу професійних компетентностей педагога;

• розвиток особистого потенціалу педагога;

• опанування інноваційними педагогічними технологіями та технологіями дистанційного навчання;

• виховання професіонала з діловими організаторськими, соціально-психологічними рисами й уміннями;

• підготовка конкурентоспроможного фахівця відповідно до стандартів освітньої діяльності.

Зміст:

• використання проєктних, інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, управлінській діяльності та методичній роботі;

• визначення змісту впровадження інноваційних технологій на основі прогнозування потреб розвитку суспільства та виробництва;

• удосконалення професійних умінь, аналіз і самоаналіз особистого досвіду;

• опанування інноваційними технологіями, методами, прийомами, способами дій, організаційних форм;

• експериментальна перевірка нових ідей, методів, прийомів роботи зі студентами;

Завдання:

• розробка критеріїв і показників конкурентоспроможності фахівця- автомобіліста;

• діагностика професійних труднощів викладача й визначення основних перешкод професійного розвитку педагога;

• самооцінка діяльності викладача, визначення перспектив педагогічного зростання;

• окреслення ступеня розриву між рівнем професійної компетентності й вимогами суспільства щодо рівня діяльності професіонала;

• створення умов для реалізації творчого потенціалу викладачів, соціальної адаптації педагогів до інноваційного освітнього середовища;

• формування у викладача позиції активного суб’єкта науково-методичної та освітньої діяльності;

• розробка педагогічних технологій, компетентностей виховання студента як майбутнього конкурентоспроможного фахівця;

• експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій формування конкурентоспроможного фахівця автомобільної галузі, його соціалізація;

• розробка методичних рекомендацій щодо формування конкурентоспроможного фахівця автомобільної галузі й упровадження їх у практику роботи коледжу. 

Термін реалізації: 2020—2025 роки

м'які навички

Репост в соц мережі

Facebook Twitter