ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ, ФОРМ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ З МЕТОЮ РОЗВИТКУ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ (І частина)
Мета:
• вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності викладачів циклових комісій коледжу;
• формування типових компонентів особистісного потенціалу професійних компетентностей педагога;
• розвиток особистого потенціалу педагога;
• опанування інноваційними педагогічними технологіями та технологіями дистанційного навчання;
• виховання професіонала з діловими організаторськими, соціально-психологічними рисами й уміннями;
• підготовка конкурентоспроможного фахівця відповідно до стандартів освітньої діяльності.
Зміст:
• використання проєктних, інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, управлінській діяльності та методичній роботі;
• визначення змісту впровадження інноваційних технологій на основі прогнозування потреб розвитку суспільства та виробництва;
• удосконалення професійних умінь, аналіз і самоаналіз особистого досвіду;
• опанування інноваційними технологіями, методами, прийомами, способами дій, організаційних форм;
• експериментальна перевірка нових ідей, методів, прийомів роботи зі студентами;
Завдання:
• розробка критеріїв і показників конкурентоспроможності фахівця- автомобіліста;
• діагностика професійних труднощів викладача й визначення основних перешкод професійного розвитку педагога;
• самооцінка діяльності викладача, визначення перспектив педагогічного зростання;
• окреслення ступеня розриву між рівнем професійної компетентності й вимогами суспільства щодо рівня діяльності професіонала;
• створення умов для реалізації творчого потенціалу викладачів, соціальної адаптації педагогів до інноваційного освітнього середовища;
• формування у викладача позиції активного суб’єкта науково-методичної та освітньої діяльності;
• розробка педагогічних технологій, компетентностей виховання студента як майбутнього конкурентоспроможного фахівця;
• експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій формування конкурентоспроможного фахівця автомобільної галузі, його соціалізація;
• розробка методичних рекомендацій щодо формування конкурентоспроможного фахівця автомобільної галузі й упровадження їх у практику роботи коледжу.
Термін реалізації: 2020—2025 роки